سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب زیبا

صفحه خانگی پارسی یار درباره

آشنایی با نکات مهم جهت شستشو فرش دستبافت و ماشینی

آشنایی با نکات مهم جهت شستشو فرش دستبافت و ماشینی

بنا به نوشته های خبرگذاری جهان نیوز

 

شستشو فرش دستباف به دلیل جنس و نوع بافتی که دارد از یکسری کارهای حساس در زمینه‌ی قالیشویی محسوب می‌شود. از اینرو در صنعت قالیشویی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. بهتر است بدانید که به دلیل اینکه در بافت‌های فرش دستباف از از رنگ‌های طبیعی استفاده می‌شود نسبت به به مواد شوینده صنعتی واکنش نشان می‌دهند

.


شستشو فرش دستبافت  به دلیل جنس و  نوع بافتی که دارد از  کارهای حساس  و مهم  در زمینه‌ی  قالیشویی به شمار می‌آید.  به دلیل اینکه شستشو فرش دستبافت در صنعت قالیشویی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد از اینرو باید در هنگام شستن آنها توجه و دقت خاصی را داشته باشید.

 همچنین بهتر است سعی کنید نکات بهداشتی لازم را رعایت کنید تا فرش‌های دستباف شما دیرتر کثیف شده و کمتر به شستن نیاز پیدا کنند.  بافت‌های فرش دستباف به دلیل اینکه حاوی رنگ‌های طبیعی هستند  نسبت به مواد شوینده صنعتی واکنش نشان می‌دهند، از اینرو در برخی موارد ممکن است نقشه اصلی فرش از بین  رفته و یا دچار پخش ‌شدگی رنگ فرش شوند.  بنابراین برای شستشوی آن نباید به هر قالیشویی اعتماد کرد و فرش‌های با ارزش و نفیس خود را به آن‌ها سپرد.  در حالت کلی شستن فرش‌های دستباف نسبت به فرش‌های ماشینی کاری سخت و دشوار است از اینرو باید با دقت و توجه بیشتری انجام شود.

 

برای مشاهده سایت قالیشویی اقدسیه بر روی لینک زیر کلیک کنید

 

قالیشویی اقدسیه